Värikkäällä messumatolla piristystä messuosastollesi

Tylsä, harmaa, tavallinen – Värikkäällä messumatolla piristystä messuosastollesi!


Näin pimeimpänä vuodenaikana, toisinaan ihmetyttää, miksi ihmeessä suomalainen näytteilleasettaja mennessään messuille valitsee niin usein harmaan tai tummanharmaan messumaton osastolleen? Miksi ihmeessä hän kalustaa näytteilleasettajaosastonsa harmailla, mustillla tai valkoisilla kalusteilla tuon harmaan messumattovalinnan päälle? Suomessa messusesonki asettuu juuri pimeään syksyyn ja pitkän kaamoksen ajankohtaan, joten värikkäällä messumatolla voi piristää sitä oman yrityksen tai päämiehen näytteilleasettajaosastoa erinomaisesti.

Luulenkin, että enemmän on kyse siitä, ettei haluta erottua joukosta. On niin perin turvallista sulautua massaan, taustaansa mustaan, harmaaseen maisemaan kuin erottua väripilkkuna joukosta.

Me Expomatolla uskomme, että kirkkaat värit toimivat messuosastolla eräänlaisena houkuttimena ja katseenkääntäjänä saaden tuotteet tai esiteltävän palvelun paremmin esille.

Messumattojen maahantuojana ja isojen tapahtumatalojen sekä messurakentajien hovihankkijana olemme saaneet kuulla ylistäviä sanoja, kun olemme ehdottaneet harmaan tai tummanharmaan messumatto suunnitelman sijaan räväkkäämpiä värivaihtoehtoja messuosaston suunnittelun pohjaksi. Olemme monesti saaneet heräteltyä asiakkaamme valitsemaan harmaan sijasta kirkasta punaista, pinkkiä tai jopa keltaista messumattoa osaston ja siinä esillä olevien tuotteiden tai palvelun parempaan esille tuomiseen.

Olemme saaneet paljon ideoita eurooppalaisilta messurakentaja- ja osastosuunnittelu- yhteistyökumppaneiltamme. Etelä- ja Keski-Europpassa värikkäiden messumattojen käyttö näytteilleasettajaosaston “pohjavärinä” on yleistä ja tuntuu kasvattavan suosiotaan vuosi vuodelta.

Glitter-messumatolla näyttävyyttä messuosastolle

Toimme alan ensimmäisenä toimijana muun muassa glittermatot valikoimiimme. Niiden ja valaistuksen yhteisvaikutuksella saat edullisesti sitä kaivattua glamouria ja exponentaalista näyttävyyttä messutapahtumaasi tai messuosastollesi.

Suomalaisista tapahtumista viimeisimpänä esimerkkinä kannattaa mainita jokavuotinen Slush. Tapahtuma joka kokoaa maailman startupkentän vaikuttajat Helsinkiin, mutta jossa led-screenien ja raikkaiden valoelementtien lisäksi on panostettu myös värikkäisiin messumattoihin vuosi vuodelta enemmän ja enemmän.

Värikokemukset ovatkin pitkälle henkilökohtaisia. Toiset kokevat tummat sävyt masentavina ja toisille ne tuovat turvan ja uskottavuuden tunnetta. Lopulta hyvässä messuosasto suunnitelmassa maku sekä herkkyys värin tilalliselle olemukselle on ratkaisevinta, ei niinkään jäykät teoriat värien psykologista vaikutuksista. Messuosastoja sisustettaessa suunnittelijan herkkyys ja kyky havainnoida tilallisuutta nousee varsin tärkeäksi ominaisuudeksi.

Emme siis tyrmää sinun valintaasi mustan, harmaan tai tummanharmaan messumaton osalta, mutta haluamme korostaa, että samaan hintaan on tarjolla koko värien kirjo vaihtoehtoiseksi messuosaston pohjaksi.

Soita heti, puhelinmyyntimme messuosastojen suunnittelun tueksi palvelee numerossa 0501446

Voit myös kysyä tarjousta yhteydenottolomakkeemme kautta. Vastauksen saat nopeasti!

Punainen messumatto korostaa Colgaten brändiä tyylikkäästi
Vaaleansininen messumatto istuu täydellisesti EyeVision Oy:n värimaailmaan
Keltainen messumatto tuo räväkkyyttä Muotoplate Oy:n messuilmeeseen